(fot. Forum Film Poland)
Ray Kroc (Michael Keaton) to charyzmatyczny biznesmen, który od lat walczy o swoje pięć minut sławy. Jednak każdy jego pomysł przeradza się w klęskę, a szanse na realizację marzeń maleją z dnia na dzień. Niespodziewanie otrzymuje zamówienie od nieznanej mu restauracji w Kalifornii. Poznaje braci McDonaldów, którzy wymyślili nowatorski system serwowania jedzenia w 30 sekund od złożenia zamówienia. Ray, zachwycony rewolucyjnym pomysłem, namawia braci do stworzenia sieci restauracji w całych Stanach Zjednoczonych. W miarę rozrastania się fastfoodowego imperium, Ray zyskuje coraz więcej władzy, a jego apetyt wciąż rośnie. Jak wiele poświęci, aby zbudować najbardziej rozpoznawalną markę na świecie i stać się jedną z największych osobowości XX wieku?
John Lee Hancock (Wielki Mike. The Blind Side, Doskonały świat) przedstawia opartą na faktach fascynującą historię najbardziej rozpoznawalnej marki świata. W rolach głównych wystąpili Michael Keaton (Birdman), Nick Offerman (Parks and Recreation, Królowie lata), John Carroll Lynch (Zaproszenie) i Laura Dern (Dzika droga).
| The story of Ray Kroc, a salesman who turned two brothers' innovative fast food eatery, McDonald's, into one of the biggest restaurant businesses in the world with a combination of ambition, persistence, and ruthlessness.
Pokazy w ramach: Letnie Tanie Kinobranie 2017.
Tydzień 3.: Prawdziwe życie
ZWIASTUN: